Heb je een klacht over ons?

Wij en onze medewerkers streven ernaar om pas tevreden te zijn als jij als klant dat ook bent. We begrijpen dat het vervelend is als je niet tevreden bent over de dienstverlening die je hebt ervaren.


We vragen je vriendelijk om eventuele klachten bij voorkeur per e-mail door te geven, zodat alles schriftelijk wordt vastgelegd.

We zullen je klacht zorgvuldig bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.


Onze contactgegevens:

E-mail: info@computerreparatiecenter.nl

Telefoon: 06 39583048


Als je liever per post een klacht wilt sturen, gebruik dan onderstaand adres.

Postadres:

Computer Reparatie Center

Amethistdijk 144

4706BD Roosendaal


Als je je klacht naar ons stuurt, willen we je vragen rekening te houden met de volgende zaken:

  • Vermeld een ordernummer of factuurnummer, of voeg een kopie van je order of factuur toe.
  • Geef een duidelijke omschrijving van de klacht, zodat we je optimaal kunnen helpen.
  • Indien mogelijk, stuur een of meerdere foto's van het gebrek mee als bijlage.
  • Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. We zullen proberen je klacht binnen één werkdag te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen we je daarvan op de hoogte.


Als je geen gebruik wilt maken van deze procedure, kun je ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waar Computer Reparatie Center bij is aangesloten. Als de klacht na hun bemiddeling nog steeds niet is opgelost, bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Share by: